niedziela, 29 listopada 2015

Cafe eMes

-PIZZA! - Tamta
-Wejdźmy...Małe to, ale wolne stoliki są.
Menu ląduje dziewczynom w rękach.
-Ej, bo do piętnastej jest promocja, a jest za piętnaście, decydujmy się szybko.
-To weźmy coś z Lunch Menu, napój plus mała pizza, raz zupa plus makaron - proponuje Ta.
-Problem jest taki, że te pizze w promocji są takie zwykłe, a miałam ochotę na jakieś niecodzienne składniki. A na dodatek bym się jeszcze kawy napiła.
-Możemy wziąć ten zestaw z makaronem albo sałatką, zjem z chęcią.
-Przyszłyśmy na pizze...-zauważyła Tamta. -Nasz główny problem to niezdecydowanie.
-Mamy taką promocję, że duży makaron z napojem wychodzi taniej - podpowiada kelnerka.
- Ah, te promocje, biorę makaron z łososiem(16,50) i sok pomarańczowy(2) - decyduje Ta. -Pomożesz mi jak coś?
-Tak, z łososiem zawsze, wezmę Capriciose(19.99) i kawę białą - odpowiada Tamta.
-To było trudne- dodaje Ta.
-Widząc duży napis “PIZZA” przy wejściu, myślałam że będzie sama pizza, a większy wybór.
-Teraz wszędzie masz wszystko.
Po paru minutach dziewczyny dostają talerze z jedzeniem.
SMACZNEGO
-Daj trochę..- mówi Tamta próbując makaronu. - Będę tego chciała więcej, definitywnie.
-Dooobre, to jest to na co miałam dzisiaj ochotę, ale nie wiem czy na takie duże.
-Moja pizza ma 30 centymetrów i też nie wiem czy całą zjem, choć jest pyszna.
-Trochę poszalałyśmy z wielkością tego wszystkiego, ale było warto. -podsumowuje Ta.
-Ale kawa nie powala, powiem Ci.
-Do obiadu to trochę kiepski pomysł.
-Jejciu, jem i jem i jem i cały czas mam drugie tyle - mówi Ta.
Dziewczyny kompletnie najedzone wychodzą zostawiając niemal puste talerze.











Wystrój: 8,5 /10
Smak: 7,5 /10
Cena: 7 /10


płatność kartą:  +

na wynos: +
rezerwacja: +
obsługa kelnerska: +

Adres: ul. Rakowicka 19

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz