wtorek, 8 marca 2016

Szybka rybka

- Może coś innego niż zwykle, Szybka Rybka? - Ta - Oooo, ale pachnie rybą!
- Dobry pomysł, dawno nie jadłam ryby. Weźmiemy jak wszędzie danie dnia(15,00), co? - Tamta
- Tylko na dwa sposoby, ty Witlinek smażony, ja pieczony - Ta
- Ty z ryżem ja z frytkami. - Tamta
- Zestaw surówek standardowo. Marchew, seler, czerwona kapusta i kapusta kiszona. - Ta
- Podoba mi się wystrój, od razu daje max. - Tamta - W temacie, a nie kiczowato, całkiem spoko.
- Aczkolwiek muzyka idzie tylko w kuchni, żeby kucharzom się miło kucharzyło, a nie nam miło jadło.-Ta
- Coś w tym jest. - Tamta
- Ciekawi mnie “szybkość” owej rybki. - Ta
Po 10 minutach.
-O chyba nasze gotowe. - Tamta
- No i wiadomo, szybkość polega ona na tym, że praktycznie występuje tu samoobsługa, a talerze są papierowe, nie pierniczą się ich myciem. - Ta -Nie mam pojęcia jak się za to zabrać, jedyne co wiem, to żeby posolić frytki, choć nie jest ich za wiele.
- Co do ryby...no łosoś to to nie jest, ma takie ości jak takie małe rybki z puszki - Tamta - To tak na przyszłość.
- I nie wiesz czy umrzesz połykając je czy nie. - Ta -  Jako, ze mam rybę w panierce, to muszę jeść całość, nawet z ośćmi.
-  Ja tymi z pieca mogę się bawić w wyciąganie ich -  Tamta - Ah ta ryba.
- Ryba rybą, taka nam wypadła, następnym razem jakbym tu była, to bym tej ryby nie wybrała, wszystko nawet fajnie zrobione, smaczne, ale te ości.. - Ta
- Surówki dobre, świeże! Aż chce się je jeść. - Tamta - Nie przepadam za kapustą kiszoną i selerem, ale marchewka i biała kapusta pierwsza klasa.
- Ja tak mam pozostałymi dwoma surówkami. - Ta - W sumie to się dobrze składa, bo każda surówka jest dobra i można sobie wybrać co się lubi bardziej.
- Dawno mi tak surówka nie smakowała, serio. - Tamta
-Słyszę jak Ci chrupie pod zębami panierka, hahah - Ta - Operacja na rybie udana, to co zbieramy się? Ty wyrzuć talerze, ja zapłacę.


Po wyjściu:
- I co myślisz ? - Ta
- Max punktów, jak mówiłam wcześniej. - Tamta - Cena: No no … całkiem ładnie, smak podobnie. Generalnie podsumowując, to moim zdaniem ocena ogólna to miedzy 8,5 a 9
- Dla mnie to było takie pierwsze danie, jakbym codziennie tak miała jeść, to bym umarła z głodu. - Ta











Wystrój: 9,5/10
Smak: 8/10
Cena: 7/10

płatność kartą:  +
na wynos: +

Zobacz też:

Adres: Stradomska 18

9 komentarzy:

  1. A mi się podoba :) Bardzo smacznie wyglądają te rybki, ale niestety - mają one ości. Jak prawie każda ryba. Dlatego zazwyczaj zamawiam filety a i tak uważam na ości. A szkoda, bo gdyby ryby nie miały ości, pewnie jadłabym je częściej ;)
    Aczkolwiek nie wiem, o co chodzi z ceną. Zrobiłyście zdjęcie menu i widzę, że ceny są naprawdę niskie. W porównaniu do porcji idealne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem jedna z lepszych knajp podających naprawdę świetną rybę. Duży wybór, rozsądne ceny i przede wszystkim to że ryba jest świeża!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też przekonują :) chętnie się wybiorę

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena atrakcyjne a co najważniejsze ryba wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Menu bardzo ciekawe i ceny nie zabijają. Zauważyłem, że coraz modniejsze knajpy z rybami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłem, jadłem i polecam. Fajna knajpa ze świeżą rybą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepysznie to wygląda

    OdpowiedzUsuń