wtorek, 23 lutego 2016

Bobby burger

- Podobno najlepszy burger w Krakowie. - Tamta
- Podobno, usiądźmy przy tym małym stoliku. - Ta
- Mały, piękny stoliczek. - Inna
- Hm hm hm, co my tu mamy, burger, burger, ooo promocja, to wiadomo! - Tamta
- Cheesy Monday(12.00), bierzemy. - Inna
- Ja dla odmiany wezmę z kurczakiem(12.00). - Ta
- Do tego po lemoniadzie (6.00) - Tamta
- Dla mnie sok, jabłkowo truskawkowy (5.00) - Ta
- Dobra ta lemoniada, nie za słodka. - Inna
- Mogę spróbować sok? - Tamta.... - O kurde jaki dobry, 
- Daj spróbować! - Inna - Banan?
- Jabłko truuuskawka - Ta
- Pierwszy łyk jest pyszny, a potem inaczej, trochę brzmi bananem no. - Inna
- Nie, wcale a wcale. - Ta
- Oooo, na tych frytkach są zioła prowansalskie i pieprz -Tamta
- No, dobre są. - Inna
- Kurczak też w fajnych przyprawach. - Ta
- Jaki dobry sosik, no klasyczny, pyszny. - Tamta
- Ja wam powiem, że to mięso które jest w tym burgerze lepiej by się sprawdziło poza burgerem,      kurczak w przyprawach, do tego ryż, sałateczka i obiad jak znalazł. - Ta
- Trochę małe te bugery. - Inna
- Może trochę, ale i tak mi zdążył się cały rozwalić - Ta
- Małe, ale bardzo dobre. - Tamta
- W sumie to, nie wiem jak u was, ale u mnie jest tylko jeden plasterek ogórka i jeden pomidora, mało.- Ta
- No pomidora tak, ale ogórków miałam więcej, ale mi wystarczyło. - Tamta
- Mi tam smakuje. - Inna - Jeden z lepszych burgerów jakie jadłam. Wiadomo, gdzieś zapewne można  znaleźć lepsze, ale ten jest całkiem dobry.
- Chyba nie skończę tych frytek, trochę za dużo ich. - Tamta
- Też nie mam już miejsca. - Inna


Po wyjściu:
- Zacznijmy od smaku, zatem? - Ta
- Jak dla mnie 9/10 bardzo mi smakowało. - Inna - Jakkolwiek do perfekcji trzeba być perfekcyjnym.
- 8,5 - Tamta
- Dalej wystrój? - Ta 
- Całkiem spoko. - Tamta i Inna razem
- Dziewiąteczka spokojnie. - Tamta
- A cena jak na rynek to tak 8-8,5, nie jest źle. A jakby oceniać promocję to nawet 9,5. - Inna
- Fajnie, że trafiłyśmy na tą promocję, 12 złotych i masz burgera trochu taniej plus frytki - Tamta
- Ogólnie powiem, że nie najtaniej, ale ta promocja idealna. - Ta
- I dobra lemoniada. - Tamta - Świetna, dobrze mi w życie zrobiła.
- Bardzo dobra rzecz jak dla mnie, bardzo dobry burger i polecam - Inna









Wystroj: 9/10
Smak: 8,5/10
Cena: 8/10

płatność kartą:  +
na wynos: +



Zobacz też:


Adres: Szczepańska 3/1


2 komentarze:

  1. Byłem, jadłem i nie polecam. Uważam, że jest wiele innych lepszych burgerowni

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest ok, burgery nie są złe.

    OdpowiedzUsuń